Slideshow

Sunday 16 October 2011

TENTANG CINTA.KALAU XBETUL MARI KITA BETUL KAN....

Jika cinta dah xde dlm hati,tanda nya slh satu nikmat Allah dah dicabut drpd kowang,
sdgkan cinta slh satu nikmat teragung Allah pd hamba2 Nya.Klu dah tak dpt menghargai cinta tu tanda nilai kemanusiaan kowang dah mula terhakis..
Tak ada cinta dlm hati kowang leh merubah seluruh hidup kowang..percylaaa
Org yg xde perasaan cinta ni adalah org yg dah ilang motivasi dalaman..(aku xreka tapi aku baca dlm buku).Cinta mesti lahirkan tindakan yg melambangkan kelembutan,kasih syg dan kebijaksanaan terutama dlm kita wat keputusan dgn jantina yg berlawanan.Org kata cinta tu kenderaan menuju kebahgiaan betul ke???
Tanpa perlu byr ape2 cinta dah ade pd sume org.Cinta dah dibekal kan sbg modal paling mahal tuk dirasai dan diberikan kpd org yg berhak.Jadi jgnla kowang murah kan cinta.pk betul2..wat pe nak nangis sbb cinta yg belum pasti..wat pe nak mengharap pd cinta yg xtau penyudahnya..
kdg2 aku pun cm kowang khayal dlm bercinta..selalu nangis sbb cinta.
sbb tu la aku share benda ni dgn kowang,cinta ni byk betul maksud mmg xleh nak fhm.
tapi cinta x menyusahkan kita,kita yg menyusahkan diri kita sndiri.
jomla pk sm2 ek cmne kita nak dpt cinta yg betul2 leh jadi kenderaan pd kebhgiaan..
kui..kui..aku yg emo.

No comments:

Post a Comment