Slideshow

Saturday 29 October 2011

MAKANAN 5 IDIOTS

PANTANG JUMPA MKN MKN DAN MKN TP BUKAN MEMBAZIR TAU!!!
Kitaorg berlima ni klu jumpa sah2 la kat Maulana serdang tempat berkumpul,kdg2 lepak situ je xkemana2 dah smpaikan toke dan pekerja2 maulana kenal sesgt la muka kitaorg..tp bkn nak cite psl maulana nih tp saje nak post makanan2 lazat2 yg kami mkn..huhuhu :)) tapi sapa kami ber5 ni..nnti aku kenal kan sowang2 k..ari ni mood tgk makanan jd sharela dgn kowang makanan kami..


coklat ni fam tempah..cntik sgt..syg nak mkn yg ada nama tu..lama simpan last2 xleh mkn dah...thanks fam..gembira sgt tgk nama kita ber5 ada dlm neh


ni ayam golek pijoy belanja masa bulan pose..sedap menjilat  jari..

ayam penyek..tp ms mkn ayam penyek ni aku,fam dgn pijoy je..kumi ngan ayie keje..PADAN MUKA

ahhh sweet giler apam ni..pijoy belikan..nak lagi nak lagi

ni la fav fam..aku mkn masam2 erkk cejuk pastu mahal nak mampus..bek mkn eskrim kacang 50 sen je..tp rezeki jgn di tolak kan kankan..skali skala mkn xpela berkali2 pokai la jwbnya

nandos..perghh aku mmg suka la sedap giler..ms tu waktu kitaorg berbuka pose sama2

biasala klu big apple ni..fav fam la..suka bebenor beli ni sbb tu kitaorg pun dah macam big apple dah memasing..


huhuhu sedap tp dlm sbulan lps mkn dlm tv kata dah xleh mkn..opss dah termakan sblm tau apa2..yg pasti sodap 

makanan kat murni seksyen bape tak igt dah..

beger kukus ..mula2 mcm nak mkn tp xjd..last2 kitaorg mkn satay tuh..

ni air teh halia..sape lagi minum halia2 ni klu antara kitaorg ber5..kumi la..xabis2 dgn halia..ha amik ko berketul2 halia

mkn steamboat kat flamingo..besh giler

yummi sedapnya..ayie mkn xdulik kat aku dah sbb terlalu sedap

wah lomantik gitu..kononnya..yg pasti fav air aku air tembikai. :)

mkn2 kedai mamak..kitaorg xmemilih..janji kenyang halal alhamdulilah..
ni pijoy ni kadang2 ada saka mkn gak..tp top saka mkn fam la kot


pelik tak tgk mknan ni..kitaorg mmg suka yang pelik..tp sedap..ni pun salah satu mknan kat murni..




ni baru 1/4 je gmbr2 nyer..byk giler lagi tp dlm simpanan diaorg..huhuhu..apa yg pasti syukur dgn rezeki yg tuhan bagi pd kami. :) alhamdulilah..moga dimurahkan rezeki aku dan kawan2.

No comments:

Post a Comment