Slideshow

Thursday 22 September 2011

Tiada Lagi Rasa Cinta


Pernahkah korang rasa di hati korang sudah tiada rasa cinta. memang la korang semua sayangkan family... kawan2... tapi bukan ini yang aku maksudkan. dis is Love for someone yang korang angankan akan jadi pasangan hidup korang.
 Agak2 apa rasanya bila dah tiada cinta dalam hati kita erk! Rasa kosong? rasa keseorangan? rasa kesunyian?
kenapa semua ini berlaku?
 maybe kerana setelah semua harapan dan impian di bina... Yer la sebelum  ni bukan main susah payah lagi kita nak suka/sayang/cintakan seseorang. so, bila dah sayang tu... giler2 la punya sayangnya. lautan api sanggup direnangi, hujan panas sanggup diredahi. alih2 kasih putus di tengah jalan. Hancur berkecai semua angan2. 
 Mungkin jugak kerana suasana or rasa hangatnya bercinta tu  dah takder. Semua rasa tu dah hilang bersama peredaran masa. Hilang kerana terlalu bosan and terlalu kecewa dengan pasangan. Tak semestinya kecewa sebab si dia dah beralih arah. tapi mungkin juga kecewa dengan sikap dan perangai pasangan yang semakin lama semakin tak menepati piawaian hidup kita. atau juga kerana semakin lama semakin tiada persefahaman antara kita.
 Bosannya bila rasa cinta itu dah tiada. what ever happened, happened! just go with the flow. itu je yang mampu dilakukan... kot! jadi, kepada sesiapa yang masih ada rasa cinta... bersyukurlah... biarpun cinta itu berbalas atau tidak, biarpun rasa cinta itu menyusahkan.. atau biarpun korang selalu diduga kerana cinta... sekurang2nya rasa CINTA itu masih ada di hati korang2 semua.

No comments:

Post a Comment